søndag 1. mars 2009

VINTERFERIE, kjedelig til nå egentlig. Eller litt kos men ja.
Er egentlig bare med familien, mens de andre er litt her og der for å si det sånn.
Embla er hos besteforeldrene i Oslo, men hun kan jo shoppe og slikt da, så hun er jo
heldig. Tina er vell i syned en eller annen plass og soler seg brun sånn at vi bli misunnelige
når hun kommer hjem. Thea ss, Nora og Lotte er jo egentlig bare hjemme, med de andre folka.
Og her sitter jeg hjemme med Familien og må være med dem heeelt til Torsdag.
Men på Tirsdag kommer min bror på besøk, og skal feire bursdaagen hans på Onsdag.
Såe Torsdags morra gleder jeg meg veldig til da drar jeg til pappa, også drar vi til Rauland,
da blir det snowboardkjøring dagen lang. Og det blir virkelig digg. Dampad på kvelden og masse
god mat. Det beste er at min beste søster er der, christel! :-)

1 kommentar:

  1. koselig at du hade glemt meg, jaja, sånn er det når jeg er på HOVDEN:) men hjemme n¨åå

    SvarSlett