tirsdag 3. mars 2009

Dagens antrekk:



Lilla topp fra Only, 99 kr
Tightsbukse fra Only, 199 kr
Hvit klokke, kjøpt i Barcelona.
Blondehårbånd fra Hm.

Jepp, idag kommer Bror på besøk. Gleder meg kjempe masse. Han har bursdag i morgen så
da blir det feiring. Kos med bursdager i Vinterferien. Skal også kanskje på Karpe Diem konsert i kveld klokka 6 på torget. Gøy det da. Også skal jeg egentlig bare slappe av med familien.
Håper på god mat i kveld. Jeg skal da ned på butikken snart, fått litt penger så får jo kjøpe noe snax. Også etterpå blir det vell til lekeplassen med lillesøs. :-) uansett koselig det.
Gjerne legg igjen komentar eller no, føler ingen leser bloggen min.
Så: gi fra deg et pip hvis du leser den. Så vet jeg at noen leser den hvertfall.
Skriver sikkert mere i kveld, lettere å skrive på kvelden.

2 kommentarer: