mandag 2. mars 2009

Nå er det seriøst drittkjedelig på dataen, ingen er på og ja jeg er ikke trøtt i det hele tatt.
Jaja, men jeg lagde hvertfall Middag idag. Taco, gjør alt for å få det beste hehe. Neida men
det var utrolig godt. Etter det har jeg egentlig bare blogga og masse drit, sett litt på tv og
Men så har jeg da lagd sånn blogg ting til Christopher som du ser nedenfor så, ble litt fornøyd med den. Men er nybegynner. Prøver meg litt ut. Har egentlig ikke så mye mere og si.
Tror det er på tide å legge seg, trenger litt søvn til i morgen også. Og Christopher maser om jeg har laget flere, men er ikke noe jeg vet jeg kan lage. Må tenke litt. Embla snakker jeg også med men ikke om noe interessant siden hun snakker ti telefonen.
Blogges i morgen folk :-)

Men jeg lurer på en ting: Vet dere om en side med masse fint sommertøy?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar